caveated حافظه دوربین سرگرمی شرکت هوآوی

caveated: حافظه دوربین سرگرمی شرکت هوآوی گوشی هوآوی سرگرمی چه خبر از کجا ؟ بیشتر بدانیم

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات به مردم بگویید ورزش‌های المپیکی تدارکات نخواهند داشت / رسول خادم خطاب به مدیر جمهور

    رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای به مدیر جمهور به انتقاد از شرایط اقتصادی ورزش پرداخت و آینده نگری کرد دولت به زودی با اعتراض ورزشکاران و مربیان مواجه خواهد شد.

    به مردم بگویید ورزش‌های المپیکی تدارکات نخواهند داشت / رسول خادم خطاب به مدیر جمهور

    رسول خادم خطاب به مدیر جمهور: به مردم بگویید ورزش های المپیکی تدارکات نخواهند داشت

    عبارات مهم : مسابقه

    رئیس فدراسیون کشتی در نامه ای به مدیر جمهور به انتقاد از شرایط اقتصادی ورزش پرداخت و آینده نگری کرد دولت به زودی با اعتراض ورزشکاران و مربیان مواجه خواهد شد.

    به گزارش مهر، رسول خادم مدیر فدراسیون کشتی در نامه ای به حسن روحانی رییس جمهوری با بیان اینکه در ابتدا صف مسئولیت پذیرش نواقص واقع شده است است و پنهان نمی شود، اعلام کرد با تدارکات فعلی در ورزش، بخش قابل توجهی از نواقص کم کردن نخواهد یافت.

    به مردم بگویید ورزش‌های المپیکی تدارکات نخواهند داشت / رسول خادم خطاب به مدیر جمهور

    متن نامه ارسالی خادم به شرح زیر است:

    « جناب آقای روحانی رییس محترم جمهوری با سلام. هم اکنون که این متن را جهت جنابعالی می نویسم، در محل برگزاری مسابقه های جهانی کشتی فرنگی در کشور مجارستان، و در واقع در میدان مبارزه ای نابرابر با رقبای کشتی کشور عزیزمان ایران در دنیا هستم. بناچار جایز ندانستم که در بیان واقعیتی به ظاهر ناخوشایند، آن هم در اوضاع اجتماعی و اقتصادی امروز کشور درنگ کنم. لیکن قهرمانان ملی آنهم در ورزشهای المپیکی، پی در پی با حضور در مسابقه های ورزشی، ضمن همراه کردن میلیون ها ایرانی علاقمند به افتخارات ملی با خود، می باید به انتظارات عمومی پاسخگو باشند.

    جناب آقای رییس جمهور، بر خلاف آنچه امروزه بعضا بیان می شود، مردم در اوج گرفتاری ها و تنگناهای معیشتی خود، نه تنها نسبت به پیگیری امور قهرمانان ملی خود در ورزش بی تفاوت نیستند، بلکه با حساسیتی مضاعف در جستجوی امیدواری و نشاط عمومی هرچند موقت و مختصر، عملکرد تیم ها و قهرمانان ملی خود را در میادین ورزشی دنبال می کنند.

    رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای به مدیر جمهور به انتقاد از شرایط اقتصادی ورزش پرداخت و آینده نگری کرد دولت به زودی با اعتراض ورزشکاران و مربیان مواجه خواهد شد.

    شرایط معیشتی جامعه، زندگی شخصی و خانوادگی تک تک قهرمانان ملی، به خاص قهرمانان رشته های المپیکی ورزش کشور همچون کشتی، وزنه برداری و تکواندو را بشدت تحت الشعاع خود قرار داده هست. به گونه ای که حتی در وقت اجرای اردوهای ورزشی، نمی توان بعضی از قهرمانان ملی پوش را، جهت استراحتی دو سه روزه به جمع خانواده فرستاد لیکن فقر و پرسشها معیشتی خانواده آنها، شرایط روحی، روانی و جسمی این عزیزان را بهم می ریزد. با همه این مسائل، فدراسیون های ورزشی چون کشتی، تیم های ملی خود را جهت حضور در رقابتهای بزرگ جهانی و مسابقه با رقبای تا دندان مسلح خود آماده می کنند. ولی در شرایط موجود به علت گرانی ارز، بلیت و سایر هزینه های تدارکاتی، این آماده سازی، به هیچ وجه با حداقل تدارکات فنی لازم، جهت حضور در مسابقه های بزرگ بین المللی صورت نمی پذیرد.

    کارشناسان فنی در امر ورزش به خوبی می دانند که به میدان فرستادن تیم های ملی، آن هم در میادین جهانی، بدون حضور در مسابقه های تدارکاتی (بویژه قهرمانانی که به اصطلاح نیاز به “میدان دیدن” دارند، درست همانند به “میدان جنگ” فرستادن سربازانی هست، که مشق تیراندازی را، فقط در “میدان تیر” تمرین کرده باشند. بدیهی است میزان غلط های چنین سربازانی، در میدان واقعی جنگ، بسیار بالاست.

    مخلص کلام این است که، در بیانی صادقانه دولت محترم به علت تنگناهای اقتصادی و ارزی نمی تواند از تیم های ملی المپیکی کشور، که حداکثر سی تا چهل ورزشکار را مشمول بر می شود، حمایت کند و بر این اساس ورزش های المپیکی هم که بدلیل کارکرد اجتماعی ارزش در داخل و کارکرد سیاسی ارزش در خارج، می باید یکی از مباحث مرتبط با منافع ملی باشند، به هر علت از دستور کار خارج هست. بعد بهتر است به مردم اعلام شود تا میزان انتظار و خواست مردم علاقه مند به افتخارات تیم های ملی کشور، مطابق واقعیت های موجود و تدارکاتی تیم های ملی ذیربط متعادل شود.

    به مردم بگویید ورزش‌های المپیکی تدارکات نخواهند داشت / رسول خادم خطاب به مدیر جمهور

    “سکوت ” در این بخش، بدلیل عدم تطابق انتظارات عمومی و تدارکات تیم های ملی، بزودی دولت محترم را با اعتراض جدی قهرمانان و مربیان ملی که بدلیل محدودیتهای تدارکاتی، نمی توانند پاسخگوی انتظارات مردمی از خود باشند، مواجه خواهد ساخت.

    نکته دیگر اینکه، ” وزارت ورزش و جوانان ” و “کمیته ملی المپیک” در چندماه گذشته، با تمام توان، پرسشها مالی و ارزی مربوط به فدراسیون های ورزشی را پیگیری نموده اند، ولی به هر حال این عزیزان، در حلقه وزرای شما هستند و طبیعی است که ملاحظاتی را نسبت به رییس محترم جمهور جهت پیگیری مطالبات تدارکاتی- فنی ورزشهای المپیکی خواهند داشت. ولی کسانی امثال این حقیر که ورزشکارانی از کارافتاده، ولی هنوز شیفته این “امر زحمت آور”محسوب می شوند، وظیفه دارند مطالبه به حق قهرمانان ملی را به رییس جمهور محترم با صراحت اعلام نمایند.

    رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای به مدیر جمهور به انتقاد از شرایط اقتصادی ورزش پرداخت و آینده نگری کرد دولت به زودی با اعتراض ورزشکاران و مربیان مواجه خواهد شد.

    در انتها جهت اینکه گمان نشود بیان متن بالا، آن هم از چند هزار کیلومتر دورتر از وطن عزیز به جنابعالی، با نیت فرافکنی وگریز از پذیرش مسوولیت بعضی از کاستی ها و غلط های فنی قهرمانان تیم های ملی هست، به صراحت عرض می کنم، بر خلاف بسیاری از رجال محترم سیاسی که همواره در مواجهه با نواقص و پرسشها پیش آمده جهت اقشار متفاوت مردم، “پنهان” و بلکه بعضا “ناپیدا” می شوند، ما همان گونه که بارها و بارها با افتخار، کنار پرچم مقدس کشورمان ایستاده ایم تا همه دنیا صدای سرود ملی “ایران” را بشنوند، در وقت غلط های فنی و شکست قهرمانانمان نیز در ابتدا صف مسئولیت پذیرش نواقص هستیم. ولی جهت مسابقه با حریفان مدعی در دنیا ورزش، بخش قابل توجهی از این نواقص بدون تدارکات لازم، قابل کم کردن نخواهد بود و ادامه آن مورد پذیرش قهرمانان ملی و مردم حمایت کننده ایشان نیست.»

    به مردم بگویید ورزش‌های المپیکی تدارکات نخواهند داشت / رسول خادم خطاب به مدیر جمهور

    واژه های کلیدی: مسابقه | قهرمانان | رییس جمهور | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار